Regulamin
Regulamin Programu pn. „Twoja Augustowska Karta”§1. DEFINICJE
- Program TAK – element polityki społecznej Gminy Miasta Augustów mający na celu stworzenie narzędzia do poprawy warunków i jakości życia mieszkańców oraz promocji miasta i lokalnych przedsiębiorców oraz instytucji kultury, turystyki, sportu i rozrywki. Program TAK to oferta specjalna skierowana do Osób Uprawnionych, mająca na celu:
- wzmocnienie poczucia tożsamości lokalnej mieszkańców;
- poprawę warunków i jakości życia mieszkańców poprzez zapewnienie dostępu do rabatów, ulg lub świadczeń oferowanych przez Partnerów;
- promocję Augustowa jako miejsca atrakcyjnego do osiedlania się;
- rozwój miasta.
- Akceptant – Gmina Miasto Augustów, jednostka organizacyjna Gminy Miasta Augustów (w szczególności: jednostka kultury, sportu lub rekreacji) lub inny podmiot publiczny, przyznający zniżki posiadaczom Kart.
- Aplikacja internetowa – aplikacja uruchamiana w przeglądarce internetowej Użytkownika, za pośrednictwem której Użytkownik może założyć konto Użytkownika Twojej Augustowskiej Karty oraz zarządzać nim.
- Aplikacja mobilna – aplikacja na urządzenia mobilne do pobrania w sklepie internetowym Google Play oraz App Store, instalowana w telefonie komórkowym (smartphone) lub innym, kompatybilnym urządzeniu elektronicznym Użytkownika
i umożliwiająca założenie oraz zarządzanie kontem Użytkownika Twojej Augustowskiej Karty. - System TAK – to dostępny przez stronę internetową zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania umożliwiający przetwarzanie, przechowywanie, wysyłanie i odbieranie danych niezbędnych do funkcjonowania Twojej Augustowskiej Karty;
- BO TAK – Biuro Obsługi Twojej Augustowskiej Karty zlokalizowane w Urzędzie Miejskim w Augustowie:
ul. Młyńska 35, 16-300 Augustów,
Szczegółowe dane kontaktowe oraz dni i godziny pracy, podawane są na Stronie Programu TAK; - Login – identyfikator Użytkownika w postaci zdefiniowanego przez Użytkownika ciągu znaków lub numer Karty Użytkownika (stosowane zamiennie), służący do logowania do konta Użytkownika TAK;
- Hasło – zdefiniowane przez Użytkownika czterocyfrowe hasło służące do logowania do konta Użytkownika TAK;
- Konto – konto Użytkownika Programu TAK dostępne w Systemie TAK, umożliwiające dostęp i zarządzanie profilem Użytkownika w ramach Systemu TAK;
- Konto Rodzinne − konto z uprawnieniami do zarządzania dostępem do innych kont indywidualnych użytkowników, zamieszkałych pod tym samym adresem, połączonych z Kontem Rodzinnym. Kontem Rodzinnym zarządzać może jeden użytkownik.
- Karta plastikowa – spersonalizowana karta elektroniczna wytworzona z tworzywa sztucznego, która pozwala na korzystanie z uprawnień przez Użytkownika TAK;
- TAK – Twoja Augustowska Karta. Karta plastikowa bądź karta mobilna (będąca elementem aplikacji mobilnej) stanowiąca niematerialny odpowiednik karty plastikowej, wprowadzona przez Urząd Miejski w Augustowie przy współpracy
z Wykonawcą, uprawniająca jej Użytkownika do zniżek, ulg, preferencji i uprawnień oferowanych przez Akceptantów oraz Partnerów, według aktualnego wykazu zamieszczonego na Stronie Programu; - Mieszkaniec – osoba fizyczna przebywająca pod danym adresem z zamiarem stałego pobytu;
- Organizator – Gmina Miasto Augustów z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Augustowie przy ul. Młyńskiej 35, 16-300 Augustów;
- Osoba Uprawniona – osoba fizyczna, która po złożeniu wymaganych oświadczeń lub na podstawie Dokumentu Potwierdzającego, może stać się Użytkownikiem TAK;
- Dokument potwierdzający – oryginał, zdjęcie lub skan dokumentu potwierdzającego uprawnienia Osoby Uprawnionej do korzystania z TAK;
- Partner – podmiot prywatny prowadzący działalność gospodarczą, klub sportowy, organizacja pozarządowa, który na podstawie porozumienia z Organizatorem,
z własnej inicjatywy przyznaje zniżki, ulgi, preferencje i uprawnienia Użytkownikom TAK; - Regulamin – Regulamin Programu TAK;
- RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE;
- Strona Programu TAK - strona internetowa Programu pn. „Twoja Augustowska Karta”, dostępna pod adresem https:/tak.augustow.pl/;
- Spis Ofert – informacja o ofertach i rabatach udzielanych przez Partnerów. Spis Ofert jest dostępny na stronie www.tak.augustow.pl/;
- Użytkownik Systemu – osoba, która uzyskała dostęp do Systemu TAK;
- Użytkownik TAK – właściciel Twojej Augustowskiej Karty, który dokonał aktywacji karty. W przypadku Konta Rodzinnego, Użytkownik Karty może być administratorem Konta Rodzinnego i na tej podstawie dokonywać zmian;
- Wykonawca – QB Spółką z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdyni pod adresem: Al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000814615,
- Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
- warunki przystępowania, udziału i zakończenia udziału w Programie TAK,
w tym zasady przyznawania i korzystania z Twojej Augustowskiej Karty
i Systemu TAK; - rodzaje, zakres i warunki świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach Programu TAK za pośrednictwem Aplikacji mobilnej oraz strony internetowej https://tak.augustow.pl/;
- warunki zmiany Regulaminu;
- pozostałe warunki dotyczące funkcjonowania Programu TAK.
- warunki przystępowania, udziału i zakończenia udziału w Programie TAK,
- Uczestnictwo w Programie TAK ma charakter dobrowolny.
- Zapoznanie się z treścią niniejszego Regulaminu, zaakceptowanie oraz przestrzeganie jego postanowień stanowi warunek konieczny uczestnictwa w Programie TAK.
- Założenie Konta w Systemie TAK lub złożenie wniosku w BO TAK jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
- Niniejszy Regulamin dostępny jest w siedzibie Organizatora, na stronie https://tak.augustow.pl/ oraz w Aplikacji mobilnej.
- Każdy we wcześniejszym terminie, przed rozpoczęciem korzystania z usług
w Systemie TAK, może zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu. - TAK nie jest kartą płatniczą.
- Postanowienia dotyczące TAK mają odpowiednio zastosowanie do Aplikacji mobilnej.
- Za pośrednictwem Systemu TAK Użytkownicy TAK mogą uzyskać dostęp do Konta, za pomocą którego mogą zarządzać swoim profilem i uzyskać dostęp do oferty Partnerów.
- Każdy Użytkownik może w każdym czasie zrezygnować z udziału w Programie TAK. Wzór wniosku o rezygnację z udziału w Programie TAK stanowi Załącznik nr 4.
- Rezygnacja z udziału w Programie TAK jest równoznaczna z usunięciem Konta Użytkownika.
- Stronami umowy o korzystanie z Twojej Augustowskiej Karty są Gmina Miasto Augustów i Użytkownik.
- Użytkownikiem TAK może zostać osoba dorosła będąca mieszkańcem Augustowa;
- Do otrzymania TAK uprawnione są również dzieci własne lub przysposobione Mieszkańców, o których mowa w ust. 1 oraz dzieci, nad którymi w/w Mieszkańcy sprawują opiekę prawną – do ukończenia przez dziecko 18 roku życia, a jeśli uczy się lub studiuje – do ukończenia 26 roku życia;
- Dzieci do 6 roku życia korzystają z ulg i zniżek przypisanych do konta rodzica/opiekuna.
- Na potwierdzenie warunków, o których mowa w §3 ust. 1 Wnioskodawca przedkłada oświadczenie o zamieszkiwaniu na terenie Gminy Miasta Augustów.
- Na potwierdzenie warunków, o których mowa w §3 ust. 2 Wnioskodawca przedkłada Dokument potwierdzający – legitymację szkolną lub zaświadczenie o statusie ucznia.
- W razie wystąpienia uzasadnionych wątpliwości Organizator ma prawo zażądać przedstawienia dodatkowych dokumentów poza Dokumentami Potwierdzającymi.
- TAK może być wydana obywatelom Rzeczypospolitej Polskiej i obcokrajowcom spełniającym warunki do otrzymania TAK opisane w §3 ust. 1-2.
- Program TAK realizowany jest przy użyciu Systemu TAK i warunkiem koniecznym udziału w Programie jest rejestracja Konta w Systemie TAK dla każdego
z Użytkowników. - Każdy pełnoletni Użytkownik Systemu TAK powinien dysponować aktywnym kontem poczty elektronicznej i numerem telefonu komórkowego.
- Rejestracji w systemie można dokonać samodzielnie poprzez stronę internetową https://tak.augustow.pl/ lub poprzez Aplikację mobilną, a także w BO TAK po wypełnieniu wniosku w formie papierowej.
- Na adres e-mail lub numer telefonu komórkowego podany w trakcie rejestracji zostanie wysłane potwierdzenie założenia konta w Systemie TAK.
- Osoba zakładająca Konto w imieniu innych osób uprawnionych do TAK, niezależnie czy są to osoby pełnoletnie, czy dzieci, automatycznie staje się administratorem Konta Rodzinnego, do którego należą wszystkie osoby wskazane w trakcie procesu rejestracji Konta.
- Każda osoba pełnoletnia, w imieniu której zakładane jest Konto powinna posiadać własny adres e-mail i numer telefonu komórkowego, na który zostanie wysłana prośba o potwierdzenie założenia Konta w Systemie TAK.
- Podane przez Użytkownika Systemu adres e-mail i lub numer telefonu komórkowego są wykorzystywane przez Organizatora do przesyłania informacji dotyczących działania Programu TAK.
- Posiadacz Konta wyraża zgodę, aby na podany adres e-mail i numer telefonu otrzymywać od Organizatora również informacje handlowe i marketingowe. Zgodę tę można w każdej chwili wycofać.
- Wniosek może złożyć tylko Osoba Uprawniona wskazana w §3 ust. 1.
- Osoba Uprawniona (zwana dalej również „Wnioskodawcą”) może złożyć Wniosek
w imieniu członków swojej rodziny lub osób, z którymi zamieszkuje pod jednym adresem i zarejestrowała je w formie Konta Rodzinnego. - Wniosek w imieniu osób wskazanych w §3 ust. 2 składa rodzic/opiekun.
- Wniosek można złożyć:
- w formie papierowej w BO TAK. W przypadku złożenia wniosku osobiście w wersji papierowej, Uczestnik Programu dokonuje rejestracji konta w BO TAK.
- Wniosek składa się według stosownego wzoru. Wzór wniosku stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
- Do wniosku należy dołączyć:
-
- aktualną fotografię każdej z osób, której dotyczy wniosek. Wymogi dotyczące zdjęcia: twarz równomiernie oświetlona, na jasnym tle, bez nakrycia głowy
i okularów przeciwsłonecznych; twarz na zdjęciu powinna zajmować ok. 2/3 powierzchni zdjęcia. W przypadku wniosków elektronicznych fotografię załącza się jako plik graficzny, w formacie JPG lub PNG, nie może być on większy niż 5 MB; w przypadku wniosków papierowych dobrej jakości fotografię dołącza się do wniosku w formie elektronicznej lub papierowej;
w przypadku wniosków papierowych Dokument Potwierdzający dołącza się do wniosku w formie elektronicznej lub papierowej. - Dokument Potwierdzający. W przypadku elektronicznego składania wniosku, Dokument Potwierdzający dołącza się w postaci dobrej jakości, czytelnych skanów.
- aktualną fotografię każdej z osób, której dotyczy wniosek. Wymogi dotyczące zdjęcia: twarz równomiernie oświetlona, na jasnym tle, bez nakrycia głowy
-
- Wnioski są rozpatrywane do 5 dni roboczych.
- Jeśli Wnioskodawca zamierza złożyć Wniosek w imieniu osoby pełnoletniej, posiadającej pełną zdolność do czynności prawnych, musi być do tego upoważniony przez tę osobę, co potwierdza poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola na wniosku.
- Jeśli osoba dorosła, w której imieniu Wnioskodawca złożył wniosek, nie potwierdzi zgody na utworzenie Konta w Systemie TAK, Organizator zastrzega sobie prawo do usunięcia takiego Konta.
- TAK staje się aktywna automatycznie w chwili zaakceptowania wniosku przez Organizatora.
- Użytkownik zostanie powiadomiony o aktywacji lub o odrzuceniu wniosku za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefonicznie lub na miejscu w BO TAK.
- Każda osoba pełnoletnia posiadająca aktywną TAK, może odebrać swoją Kartę w wersji plastikowej w BO TAK. W przypadku osób niepełnoletnich Kartę może odebrać rodzic/opiekun.
- Karta w wersji elektronicznej generowana jest po zalogowaniu do Aplikacji mobilnej.
- TAK wydawana jest bezpłatnie.
- Każda Osoba Uprawniona wskazana w §3 ust. 1 może założyć Konto Rodzinne.
- Konto Rodzinne powstaje automatycznie przy dodawaniu do Konta kolejnego członka.
- Administratorem Konta Rodzinnego jest osoba, wymieniona jako pierwsza we wniosku online lub składała wniosek w wersji papierowej w imieniu innej osoby pełnoletniej lub dziecka. Wzór wniosku o konto rodzinne stanowi Załącznik nr 2.
- Administrator Konta Rodzinnego ma wgląd w wykorzystane rabaty i darmowe wejścia wszystkich osób w swoim Koncie Rodzinnym, może edytować ich dane osobowe, zainteresowania, wyrażać i cofać zgody.
- Rodzic/opiekun, wpisując dane dzieci poświadcza, że wszystkie podane dane są prawidłowe i ma prawo do ich podawania.
- Osoby posiadające Konto Rodzinne muszą posiadać taki sam adres zamieszkania.
- Dla każdej osoby pełnoletniej, w imieniu której wnioskuje się o wydanie TAK wymagany jest indywidualny adres e-mail i numer telefonu tej osoby.
- Na podany w procesie rejestracji konta adres e-mail innej osoby pełnoletniej zostanie wysłany link potwierdzający założenie jej Konta przez administratora Konta Rodzinnego oraz prośba o wyrażenie zgody na zarządzanie przez nią̨ Kontem w ramach Konta Rodzinnego. W przypadku braku zgody na zarządzanie danymi przez administratora, Konto jest usuwane automatycznie, a w przypadku braku podjęcia czynności konto pozostanie nieaktywne i zostanie usunięte w terminie do 30 dni od dnia złożenia wniosku.
- Z TAK może korzystać tylko jej właściciel. Wyjątek stanowią dzieci do 6 roku życia, które korzystają z ulg i zniżek przypisanych do Konta rodzica/opiekuna.
- Użytkownik Karty może jednocześnie posiadać plastikową Kartę i Kartę w wersji elektronicznej. Aby w pełni korzystać z ofert Partnerów wystarczy tylko plastikowa Karta lub tylko Karta w wersji elektronicznej. Rabaty plastikowej i elektronicznej Karty nie sumują się. Wzór TAK stanowi Załącznik nr 5 do niniejszego Regulaminu.
- Skorzystanie z rabatu, ulgi lub innego świadczenia może zostać zrealizowane wyłącznie po zweryfikowaniu ważności TAK w Urządzeniu, dostępnym w Obiekcie.
- Użytkownik Karty zobowiązany jest udostępnić TAK Partnerowi w celu dokonania weryfikacji.
- W razie wątpliwości co do tożsamości Użytkownika Karty, Użytkownik Karty zobowiązany jest do jej potwierdzenia za pomocą dokumentu potwierdzającego tożsamość (w szczególności: dowód osobisty, legitymacja szkolna)
- Partner może odmówić udzielenia rabatu, ulgi lub innego świadczenia, jeśli Użytkownik Karty nie okazał TAK przed dokonaniem zakupu lub w przypadku stwierdzenia braku jej ważności oraz w przypadku braku potwierdzenia tożsamości, lub gdy posiadacz TAK nie jest jej właścicielem.
- TAK jest honorowana w Obiektach przez Partnerów opisanych w Spisie Ofert na zasadach Partnerów opisanych w Spisie Ofert.
- Obiekty, o których mowa w ust. 7 oznaczone są naklejką o honorowaniu TAK. Wzór naklejki stanowi Załącznik nr 6 do niniejszego Regulaminu.
- Uprawnienia nadane do korzystania z Programu TAK są ważne przez 4 lata od momentu aktywowania.
- Po upływie terminu ważności TAK przestanie być aktywna.
- Użytkownik TAK, jeżeli nadal spełnia jeden z warunków, aby być Osobą Uprawnioną, może złożyć wniosek o przedłużenie ważności TAK na kolejny okres.
- System TAK i Aplikacja mobilna są dostępne dla posiadaczy Konta lub Konta Rodzinnego przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Organizator zastrzega sobie możliwość dokonywania przerw w dostępie do Systemu TAK i Aplikacji mobilnej,
w szczególności w związku z koniecznością przeprowadzenia okresowej konserwacji. - W przypadkach szczególnych mających wpływ na bezpieczeństwo lub stabilność Systemu TAK i Aplikacji mobilnej, Organizator ma prawo do czasowego zaprzestania lub ograniczenia świadczenia Usług, bez wcześniejszego powiadomienia
i przeprowadzenia prac mających na celu przywrócenie bezpieczeństwa i stabilności Systemu TAK i Aplikacji mobilnej. - W przypadku wadliwego działania Systemu TAK, Aplikacji mobilnej lub braku akceptacji Karty w Obiekcie, Użytkownik powinien niezwłocznie poinformować Organizatora o usterce.
- Podczas zgłaszania usterki Użytkownik Karty zobowiązany jest do dokładnego opisania problemu, który napotkał przy próbie skorzystania z TAK bądź Systemu TAK lub Aplikacji mobilnej.
- O sposobie i terminie usunięcia usterki Użytkownik Karty zostanie powiadomiony telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne bądź ograniczenia oprogramowania lub sprzętu, z którego korzysta Użytkownik Konta lub Konta Rodzinnego, a które uniemożliwiają mu korzystanie z określonych usług.
- W przypadku zgubienia plastikowej Karty Użytkownik TAK zobowiązany jest do natychmiastowego powiadomienia o tym fakcie Organizatora, który zablokuje TAK.
- Użytkownik Systemu może samodzielnie zablokować TAK za pośrednictwem swojego Konta na stronie internetowej https://tak.augustow.pl/ lub poprzez Aplikację mobilną.
- Po zablokowaniu, TAK nie będzie mogła zostać ponownie wykorzystana.
- W przypadku zniszczenia lub zgubienia TAK, Użytkownik Karty może złożyć wniosek o wydanie duplikatu. Wzór wniosku o wydanie duplikatu stanowi Załącznik nr 3 do Regulaminu.
- Koszt wydania duplikatu TAK wynosi 20 zł.
- Osoba składająca wniosek o wydanie duplikatu TAK powinna przedstawić Organizatorowi dowód wpłaty za duplikat.
- Opłaty nie pobiera się w przypadku wymiany TAK z powodu zmiany danych osobowych przez jej Użytkownika.
- W celu realizacji Programu, Organizator będzie współpracował z Partnerami, którzy będą oferowali zniżki, ulgi, preferencje i uprawnienia dla Użytkowników TAK.
- Partner zgłasza chęć udziału w Programie za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest w BO TAK i na Stronie Programu TAK. Wzór formularza stanowi Załącznik nr 7.
- Podstawą udziału w Programie jest zawarcie porozumienia, którego wzór stanowi załącznik nr 8 do Regulaminu.
- TAK jest dokumentem potwierdzającym i uprawniającym jej posiadacza do korzystania ze zniżek, ulg, preferencji i uprawnień, zaoferowanych przez Partnerów, którzy wyrażą chęć współpracy i przystąpią do Programu TAK.
- Zabrania się Partnerowi umieszczania na Stronie Programu TAK i Aplikacji mobilnej treści sprzecznych z przepisami prawa oraz organizowania wydarzeń i promocji w ramach Programu, pod rygorem rozwiązania umowy, które w szczególności:
-
- zawierają elementy i treści pornograficzne;
- nakłaniają do nienawiści czy przemocy w stosunku do jakiejkolwiek organizacji, osoby lub grupy osób;
- zawierają treści dyskryminujące, w szczególności ze względu na rasę przekonania religijne, płeć, preferencje seksualne czy narodowość;
- naruszają dobre imię Organizatora;
- promują produkty alkoholowe, w tym piwo lub promują marki producentów alkoholu za pośrednictwem produktów bezalkoholowych, np. piwa bezalkoholowego oraz narkotyki, środki odurzające lub środki o działaniu psychoaktywnym;
- naruszają przyjęte zasady współżycia społecznego oraz dobre obyczaje;
- propagują postawy naruszające prawa zwierząt,
- zachęcają do używania produktów tytoniowych;
- są sprzeczne z Kodeksem Etyki Reklam.
-
- W Aplikacji oraz na Stronie Programu TAK mogą być publikowane banery i linki do innych stron lub serwisów internetowych, w tym w szczególności banery i linki do stron lub serwisów internetowych Partnerów. Korzystając z banerów i linków, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, Użytkownik przechodzi na strony lub serwisy zarządzane przez inne od Operatora podmioty, w tym w szczególności przez Partnerów, które to podmioty ponoszą odpowiedzialność za treści zamieszczane na tych stronach lub serwisach, jak również za przetwarzanie danych osobowych osób wizytujących te strony lub serwisy.
- Zapoznanie z ogółem produktów i usług Partnerów oferowanych w ramach Programu, jest możliwe:
-
- za pośrednictwem Aplikacji mobilnej;
- za pośrednictwem Strony Programu TAK;
-
- Lista przysługujących zniżek, ulg, preferencji i uprawnień zostanie zamieszczona na Stronie Programu TAK oraz w Aplikacji mobilnej.
- Partnerzy publikują informację handlową zgodnie z art. 9 i 10 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 344 z późn. zm.).
- Organizator może zmieniać ofertę między innymi poprzez rozszerzenie jej o dodatkowe Pakiety, Partnerów i Obiekty, uprawnienia do uzyskania rabatów lub innego rodzaju ulgi bądź usługi.
- Organizator może także zmieniać ofertę poprzez usunięcie Pakietów, Partnerów
i Obiektów ze Spisu Ofert. Oferty usunięte ze Spisu Ofert przestają obowiązywać. - Zmiany oferty, o których mowa w punkcie § 9 pkt 1-2 niniejszego Regulaminu, obowiązują od chwili ogłoszenia. Organizator niezwłocznie ogłasza zmianę oferty na stronie https://tak.augustow.pl. wraz z odpowiednimi załącznikami.
- Użytkownik ma możliwość zapoznania się z aktualną treścią Regulaminu, który udostępniany jest na Stronie Programu TAK i w BO TAK.
- Gmina Miasto Augustów informuje Użytkownika o każdej zmianie Regulaminu na stronie Programu TAK, w Aplikacji mobilnej i w BO TAK, nie później, niż 7 dni przed datą wejścia w życie zmian w treści Regulaminu.
- Jeśli przed datą wejścia w życie zmian w Regulaminie Użytkownik nie złożył pisemnego sprzeciwu uznaje się, że Użytkownik wyraził zgodę na ich wprowadzenie. Zgłoszenie sprzeciwu możliwe jest wyłącznie w formie określonej w Rozdziale 6 pkt. 3 i jest równoznaczne z rozwiązaniem Umowy o korzystanie z Karty z dniem poprzedzającym dzień wejścia w życie proponowanych zmian.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE. L 119/1), dalej: „RODO” informujemy, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych (dalej: Administrator) jest Gmina Miasto Augustów – Burmistrz Miasta Augustowa, ul. Młyńska 35, 16-300 Augustów. Z Administratorem można kontaktować się poprzez adres e-mail: urzad.miejski@urzad.augustow.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny wskazany w zdaniu pierwszym.
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan kontaktować się w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, poprzez adres e-mail:
- Pani/Pana dane osobowe, tj. imię, nazwisko, PESEL, data urodzenia, adres zamieszkania, numer telefonu komórkowego, adres e-mail, wizerunek, stosowne zaświadczenia wymienione w Regulaminie, będą przetwarzane w celu umożliwienia Pani/Panu skorzystania z programu TAK oraz związanej z tym możliwości korzystania ze zniżek ulg, preferencji i uprawnień w ramach TAK na podstawie złożonego dobrowolnie wniosku o wydanie TAK, co będzie równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych.
-
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO tj. osoba, której dane dotyczą, wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów;
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
- art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze;
- Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.
- Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym
w przypadkach ściśle określonych przepisami prawa, a także będą udostępnianie podmiotom zewnętrznym, które świadczą wsparcie techniczne i serwisowe dla oprogramowania wykorzystywanego w Urzędzie Miejskim w Augustowie na podstawie każdorazowo zawieranej umowy powierzenia danych osobowych. Tego typu umowa reguluje tryb, zasady, cel przetwarzania, jak i środki bezpieczeństwa przetwarzania tych danych oraz odpowiedzialność Administratora Danych jak
i Podmiotu Przetwarzającego. - Dane osobowe umieszczone na TAK będą udostępnianie Partnerom programu pn. Twoja Augustowska Karta w celu weryfikacji uprawnień do oferowanych przez nich zniżek i ulg.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu odwołania zgody na przetwarzanie danych, a po odwołaniu będą gromadzone i przechowywane przez okres ściśle określony w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji zakresu działania archiwów zakładowych oraz rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015 r. w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej.
- W związku z przetwarzaniem danych osobowych na zasadach art. 15-21 RODO przysługuje Pani/Panu prawo żądania:
-
- dostępu do treści danych, na zasadach wskazanych w art. 15 RODO;
- sprostowania danych, na zasadach wskazanych w art. 16 RODO;
- usunięcia danych, na zasadach wskazanych w art. 17 RODO;
- ograniczenia przetwarzania danych, na zasadach wskazanych w art. 18 RODO;
- prawo do przenoszenia danych, na zasadach wskazanych w art. 20 RODO;
- prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, na zasadach wskazanych w art. 21 RODO.
-
- W związku z tym, że dobrowolnie przystępując do udziału w Projekcie TAK, wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do odwołania tej zgody w dowolnym momencie, co następuje poprzez złożenie wniosku
o unieważnienie karty mieszkańca. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność
z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. - Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi na przetwarzanie danych niezgodnie z przepisami prawa do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie przez Panią/Panią danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak ich wskazania uniemożliwi realizację złożonego przez Pana/Panią wniosku.
- Pani/Pana dane osobowe mogą być wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, o którym mowa w art. 22 ROD