Regulamin

Regulamin Programu pn. „Twoja Augustowska Karta”
§1. DEFINICJE
  1. Program TAK – element polityki społecznej Gminy Miasta Augustów mający na celu stworzenie narzędzia do poprawy warunków i jakości życia mieszkańców oraz promocji miasta i lokalnych przedsiębiorców oraz instytucji kultury, turystyki, sportu  i rozrywki. Program TAK to oferta specjalna skierowana do Osób Uprawnionych, mająca na celu:
    1. wzmocnienie poczucia tożsamości lokalnej mieszkańców;
    2. poprawę warunków i jakości życia mieszkańców poprzez zapewnienie dostępu do rabatów, ulg lub świadczeń oferowanych przez Partnerów;
    3. promocję Augustowa jako miejsca atrakcyjnego do osiedlania się;
    4. rozwój miasta.
  2. Akceptant – Gmina Miasto Augustów, jednostka organizacyjna Gminy Miasta Augustów (w szczególności: jednostka kultury, sportu lub rekreacji) lub inny podmiot publiczny, przyznający zniżki posiadaczom Kart.
  3. Aplikacja internetowa – aplikacja uruchamiana w przeglądarce internetowej Użytkownika, za pośrednictwem której Użytkownik może założyć konto Użytkownika Twojej Augustowskiej Karty oraz zarządzać nim.
  4. Aplikacja mobilna – aplikacja na urządzenia mobilne do pobrania w sklepie internetowym Google Play oraz App Store, instalowana w telefonie komórkowym (smartphone) lub innym, kompatybilnym urządzeniu elektronicznym Użytkownika
    i umożliwiająca założenie oraz zarządzanie kontem Użytkownika Twojej Augustowskiej Karty.
  5. System TAK – to dostępny przez stronę internetową zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania umożliwiający przetwarzanie, przechowywanie, wysyłanie i odbieranie danych niezbędnych do funkcjonowania Twojej Augustowskiej Karty;
  6. BO TAK – Biuro Obsługi Twojej Augustowskiej Karty zlokalizowane w  Urzędzie Miejskim w Augustowie:
    ul. Młyńska 35, 16-300 Augustów,
    Szczegółowe dane kontaktowe oraz dni i godziny pracy, podawane są na Stronie Programu TAK;
  7. Login – identyfikator Użytkownika w postaci zdefiniowanego przez Użytkownika ciągu znaków lub numer Karty Użytkownika (stosowane zamiennie), służący do logowania do konta Użytkownika TAK;
  8. Hasło – zdefiniowane przez Użytkownika czterocyfrowe hasło służące do logowania do konta Użytkownika TAK;
  9. Konto – konto Użytkownika Programu TAK dostępne w Systemie TAK, umożliwiające dostęp i zarządzanie profilem Użytkownika w ramach Systemu TAK;
  10. Konto Rodzinne − konto z uprawnieniami do zarządzania dostępem do innych kont indywidualnych użytkowników, zamieszkałych pod tym samym adresem, połączonych z Kontem Rodzinnym. Kontem Rodzinnym zarządzać może jeden użytkownik.
  11. Karta plastikowa – spersonalizowana karta elektroniczna wytworzona z tworzywa sztucznego, która pozwala na korzystanie z uprawnień przez Użytkownika TAK;
  12. TAK – Twoja Augustowska Karta. Karta plastikowa bądź karta mobilna (będąca elementem aplikacji mobilnej) stanowiąca niematerialny odpowiednik karty plastikowej, wprowadzona przez Urząd Miejski w Augustowie przy współpracy
    z Wykonawcą, uprawniająca jej Użytkownika do zniżek, ulg, preferencji i uprawnień oferowanych przez Akceptantów oraz Partnerów, według aktualnego wykazu zamieszczonego na Stronie Programu;
  13. Mieszkaniec – osoba fizyczna przebywająca pod danym adresem z zamiarem stałego pobytu;
  14. Organizator – Gmina  Miasto Augustów z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Augustowie przy ul. Młyńskiej 35, 16-300 Augustów;
  15. Osoba Uprawniona – osoba fizyczna, która po złożeniu wymaganych oświadczeń lub na podstawie Dokumentu Potwierdzającego, może stać się Użytkownikiem TAK;
  16. Dokument potwierdzający – oryginał, zdjęcie lub skan dokumentu potwierdzającego uprawnienia Osoby Uprawnionej do korzystania z TAK;
  17. Partner – podmiot prywatny prowadzący działalność gospodarczą, klub sportowy, organizacja pozarządowa, który na podstawie porozumienia z Organizatorem,
    z własnej inicjatywy przyznaje zniżki, ulgi, preferencje i uprawnienia Użytkownikom TAK;
  18. Regulamin – Regulamin Programu TAK;
  19. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE;
  20. Strona Programu TAK - strona internetowa Programu pn. „Twoja Augustowska Karta”, dostępna pod adresem https:/tak.augustow.pl/;
  21. Spis Ofert – informacja o ofertach i rabatach udzielanych przez Partnerów. Spis Ofert jest dostępny na stronie www.tak.augustow.pl/;
  22. Użytkownik Systemu – osoba, która uzyskała dostęp do Systemu TAK;
  23. Użytkownik TAK – właściciel Twojej Augustowskiej Karty, który dokonał aktywacji karty. W przypadku Konta Rodzinnego, Użytkownik Karty może być administratorem Konta Rodzinnego i na tej podstawie dokonywać zmian;
  24. Wykonawca – QB Spółką z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Gdyni pod adresem: Al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000814615,
§2. POSTANOWIENIA OGÓLNE
  1. Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
    1. warunki przystępowania, udziału i zakończenia udziału w Programie TAK,
      w tym zasady przyznawania i korzystania z Twojej Augustowskiej Karty
      i Systemu TAK;
    2. rodzaje, zakres i warunki świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach Programu TAK za pośrednictwem Aplikacji mobilnej oraz strony internetowej https://tak.augustow.pl/;
    3. warunki zmiany Regulaminu;
    4. pozostałe warunki dotyczące funkcjonowania Programu TAK.
  2. Uczestnictwo w Programie TAK ma charakter dobrowolny.
  3. Zapoznanie się z treścią niniejszego Regulaminu, zaakceptowanie oraz przestrzeganie jego postanowień stanowi warunek konieczny uczestnictwa w Programie TAK.
  4. Założenie Konta w Systemie TAK lub złożenie wniosku w BO TAK jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
  5. Niniejszy Regulamin dostępny jest w siedzibie Organizatora, na stronie https://tak.augustow.pl/ oraz w Aplikacji mobilnej.
  6. Każdy we wcześniejszym terminie, przed rozpoczęciem korzystania z usług  
    w Systemie TAK, może zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu.
  7. TAK nie jest kartą płatniczą.
  8. Postanowienia dotyczące TAK mają odpowiednio zastosowanie do Aplikacji mobilnej.
  9. Za pośrednictwem Systemu TAK Użytkownicy TAK mogą uzyskać dostęp do Konta, za pomocą którego mogą zarządzać swoim profilem i uzyskać dostęp do oferty Partnerów.
  10. Każdy Użytkownik może w każdym czasie zrezygnować z udziału w Programie TAK. Wzór wniosku o rezygnację z udziału w Programie TAK stanowi Załącznik nr 4.
  11. Rezygnacja z udziału w Programie TAK jest równoznaczna z usunięciem Konta Użytkownika.
  12. Stronami umowy o korzystanie z Twojej Augustowskiej Karty są Gmina Miasto Augustów i Użytkownik.
§3. OSOBY UPRAWNIONE
  1. Użytkownikiem TAK może zostać osoba dorosła będąca mieszkańcem Augustowa;
  2. Do otrzymania TAK uprawnione są również dzieci własne lub przysposobione Mieszkańców, o których mowa w ust. 1 oraz dzieci, nad którymi w/w Mieszkańcy sprawują opiekę prawną – do ukończenia przez dziecko 18 roku życia, a jeśli uczy się lub studiuje – do ukończenia 26 roku życia;
  3. Dzieci do 6 roku życia korzystają z ulg i zniżek przypisanych do konta rodzica/opiekuna.
  4. Na potwierdzenie warunków, o których mowa w §3 ust. 1 Wnioskodawca przedkłada oświadczenie o zamieszkiwaniu na terenie Gminy Miasta Augustów.
  5. Na potwierdzenie warunków, o których mowa w §3 ust. 2 Wnioskodawca przedkłada Dokument potwierdzający – legitymację szkolną lub zaświadczenie o statusie ucznia.
  6. W razie wystąpienia uzasadnionych wątpliwości Organizator ma prawo zażądać przedstawienia dodatkowych dokumentów poza Dokumentami Potwierdzającymi.
  7. TAK może być wydana obywatelom Rzeczypospolitej Polskiej i obcokrajowcom spełniającym warunki do otrzymania TAK opisane w §3 ust. 1-2.
§4. REJESTRACJA W SYSTEMIE TAK
  1. Program TAK realizowany jest przy użyciu Systemu TAK i warunkiem koniecznym udziału w Programie jest rejestracja Konta w Systemie TAK dla każdego
    z Użytkowników.
  2. Każdy pełnoletni Użytkownik Systemu TAK powinien dysponować aktywnym kontem poczty elektronicznej i numerem telefonu komórkowego.
  3. Rejestracji w systemie można dokonać samodzielnie poprzez stronę internetową https://tak.augustow.pl/ lub poprzez Aplikację mobilną, a także w BO TAK po wypełnieniu wniosku w formie papierowej.
  4. Na adres e-mail lub numer telefonu komórkowego podany w trakcie rejestracji zostanie wysłane potwierdzenie założenia konta w Systemie TAK.
  5. Osoba zakładająca Konto w imieniu innych osób uprawnionych do TAK, niezależnie czy są to osoby pełnoletnie, czy dzieci, automatycznie staje się administratorem Konta Rodzinnego, do którego należą wszystkie osoby wskazane w trakcie procesu rejestracji Konta.
  6. Każda osoba pełnoletnia, w imieniu której zakładane jest Konto powinna posiadać własny adres e-mail i numer telefonu komórkowego, na który zostanie wysłana prośba o potwierdzenie założenia Konta w Systemie TAK.
  7. Podane przez Użytkownika Systemu adres e-mail i lub numer telefonu komórkowego są wykorzystywane przez Organizatora do przesyłania informacji dotyczących działania Programu TAK.
  8. Posiadacz Konta wyraża zgodę, aby na podany adres e-mail i numer telefonu otrzymywać od Organizatora również informacje handlowe i marketingowe.  Zgodę tę można w każdej chwili wycofać.
§5. ZŁOŻENIE WNIOSKU I WYDANIE TAK
  1. Wniosek może złożyć tylko Osoba Uprawniona wskazana w §3 ust. 1.
  2. Osoba Uprawniona (zwana dalej również „Wnioskodawcą”) może złożyć Wniosek
    w imieniu członków swojej rodziny lub osób, z którymi zamieszkuje pod jednym adresem i zarejestrowała je w formie Konta Rodzinnego.
  3. Wniosek w imieniu osób wskazanych w §3 ust. 2 składa rodzic/opiekun.
  4. Wniosek można złożyć:
- po wcześniejszej rejestracji Konta w formie elektronicznej poprzez stronę internetową https://tak.augustow.pl/, Aplikację mobilną lub za pośrednictwem ePUAP,
- w formie papierowej w BO TAK. W przypadku złożenia wniosku osobiście w wersji papierowej, Uczestnik Programu dokonuje rejestracji konta w BO TAK.
  1. Wniosek składa się według stosownego wzoru. Wzór wniosku stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
  2. Do wniosku należy dołączyć:
      1. aktualną fotografię każdej z osób, której dotyczy wniosek. Wymogi dotyczące zdjęcia: twarz równomiernie oświetlona, na jasnym tle, bez nakrycia głowy
        i okularów przeciwsłonecznych; twarz na zdjęciu powinna zajmować ok. 2/3 powierzchni zdjęcia. W przypadku wniosków elektronicznych fotografię załącza się jako plik graficzny, w formacie JPG lub PNG, nie może być on większy niż 5 MB; w przypadku wniosków papierowych dobrej jakości fotografię dołącza się do wniosku w formie elektronicznej lub papierowej;
        w przypadku wniosków papierowych Dokument Potwierdzający dołącza się do wniosku w formie elektronicznej lub papierowej.
      2. Dokument Potwierdzający. W przypadku elektronicznego składania wniosku, Dokument Potwierdzający dołącza się w postaci dobrej jakości, czytelnych skanów.
  3. Wnioski są rozpatrywane do 5 dni roboczych.
  4. Jeśli Wnioskodawca zamierza złożyć Wniosek w imieniu osoby pełnoletniej, posiadającej pełną zdolność do czynności prawnych, musi być do tego upoważniony przez tę osobę, co potwierdza poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola na wniosku.
  5. Jeśli osoba dorosła, w której imieniu Wnioskodawca złożył wniosek, nie potwierdzi zgody na utworzenie Konta w Systemie TAK, Organizator zastrzega sobie prawo do usunięcia takiego Konta.
  6. TAK staje się aktywna automatycznie w chwili zaakceptowania wniosku przez Organizatora.
  7. Użytkownik zostanie powiadomiony o aktywacji lub o odrzuceniu wniosku za pośrednictwem poczty elektronicznej, telefonicznie lub na miejscu w BO TAK.
  8. Każda osoba pełnoletnia posiadająca aktywną TAK, może odebrać swoją Kartę w wersji plastikowej w BO TAK. W przypadku osób niepełnoletnich Kartę może odebrać rodzic/opiekun.
  9. Karta w wersji elektronicznej generowana jest po zalogowaniu do Aplikacji mobilnej.
  10. TAK wydawana jest bezpłatnie.
§6. KONTO RODZINNE
  1. Każda Osoba Uprawniona wskazana w §3 ust. 1 może założyć Konto Rodzinne.
  2. Konto Rodzinne powstaje automatycznie przy dodawaniu do Konta kolejnego członka.
  3. Administratorem Konta Rodzinnego jest osoba, wymieniona jako pierwsza we wniosku online lub składała wniosek w wersji papierowej w imieniu innej osoby pełnoletniej lub dziecka. Wzór wniosku o konto rodzinne stanowi Załącznik nr 2.
  4. Administrator Konta Rodzinnego ma wgląd w wykorzystane rabaty i darmowe wejścia wszystkich osób w swoim Koncie Rodzinnym, może edytować ich dane osobowe, zainteresowania, wyrażać i cofać zgody.
  5. Rodzic/opiekun, wpisując dane dzieci poświadcza, że wszystkie podane dane są prawidłowe i ma prawo do ich podawania.
  6. Osoby posiadające Konto Rodzinne muszą posiadać taki sam adres zamieszkania.
  7. Dla każdej osoby pełnoletniej, w imieniu której wnioskuje się o wydanie TAK wymagany jest indywidualny adres e-mail i numer telefonu tej osoby.
  8. Na podany w procesie rejestracji konta adres e-mail innej osoby pełnoletniej zostanie wysłany link potwierdzający założenie jej Konta przez administratora Konta Rodzinnego oraz prośba o wyrażenie zgody na zarządzanie przez nią̨ Kontem w ramach Konta Rodzinnego. W przypadku braku zgody na zarządzanie danymi przez administratora, Konto jest usuwane automatycznie, a w przypadku braku podjęcia czynności konto pozostanie nieaktywne i zostanie usunięte w terminie do 30 dni od dnia złożenia wniosku.
§7. KORZYSTANIE Z TAK
  1. Z TAK może korzystać tylko jej właściciel. Wyjątek stanowią dzieci do 6 roku życia, które korzystają z ulg i zniżek przypisanych do Konta rodzica/opiekuna.
  2. Użytkownik Karty może jednocześnie posiadać plastikową Kartę i Kartę w wersji elektronicznej. Aby w pełni korzystać z ofert Partnerów wystarczy tylko plastikowa Karta lub tylko Karta w wersji elektronicznej. Rabaty plastikowej i elektronicznej Karty nie sumują się. Wzór TAK stanowi Załącznik nr 5 do niniejszego Regulaminu.
  3. Skorzystanie z rabatu, ulgi lub innego świadczenia może zostać zrealizowane wyłącznie po zweryfikowaniu ważności TAK  w Urządzeniu, dostępnym w Obiekcie.
  4. Użytkownik Karty zobowiązany jest udostępnić TAK Partnerowi w celu dokonania weryfikacji.
  5. W razie wątpliwości co do tożsamości Użytkownika Karty, Użytkownik Karty zobowiązany jest do jej potwierdzenia za pomocą dokumentu potwierdzającego tożsamość (w szczególności: dowód osobisty, legitymacja szkolna)
  6. Partner może odmówić udzielenia rabatu, ulgi lub innego świadczenia, jeśli Użytkownik Karty nie okazał TAK przed dokonaniem zakupu lub w przypadku stwierdzenia braku jej ważności oraz w przypadku braku potwierdzenia tożsamości, lub gdy posiadacz TAK nie jest jej właścicielem.
  7. TAK jest honorowana w Obiektach przez Partnerów opisanych w Spisie Ofert na zasadach Partnerów opisanych w Spisie Ofert.
  8. Obiekty, o których mowa w ust. 7 oznaczone są naklejką o honorowaniu TAK. Wzór naklejki stanowi Załącznik nr 6 do niniejszego Regulaminu.
  9. Uprawnienia nadane do korzystania z Programu TAK są ważne przez 4 lata od momentu aktywowania.
  10. Po upływie terminu ważności TAK przestanie być aktywna.
  11. Użytkownik TAK, jeżeli nadal spełnia jeden z warunków, aby być Osobą Uprawnioną, może złożyć wniosek o przedłużenie ważności TAK na kolejny okres.
  12. System TAK i Aplikacja mobilna są dostępne dla posiadaczy Konta lub Konta Rodzinnego przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Organizator zastrzega sobie możliwość dokonywania przerw w dostępie do Systemu TAK i Aplikacji mobilnej,
    w szczególności w związku z koniecznością przeprowadzenia okresowej konserwacji.
  13. W przypadkach szczególnych mających wpływ na bezpieczeństwo lub stabilność Systemu TAK i Aplikacji mobilnej, Organizator ma prawo do czasowego zaprzestania lub ograniczenia świadczenia Usług, bez wcześniejszego powiadomienia
    i przeprowadzenia prac mających na celu przywrócenie bezpieczeństwa i stabilności Systemu TAK i Aplikacji mobilnej.
  14. W przypadku wadliwego działania Systemu TAK, Aplikacji mobilnej lub braku akceptacji Karty w Obiekcie, Użytkownik powinien niezwłocznie poinformować Organizatora o usterce.
  15. Podczas zgłaszania usterki Użytkownik Karty zobowiązany jest do dokładnego opisania problemu, który napotkał przy próbie skorzystania z TAK bądź Systemu TAK lub Aplikacji mobilnej.
  16. O sposobie i terminie usunięcia usterki Użytkownik Karty zostanie powiadomiony telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  17. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne bądź ograniczenia oprogramowania lub sprzętu, z którego korzysta Użytkownik Konta lub Konta Rodzinnego, a które uniemożliwiają mu korzystanie z określonych usług.
§8. ZGUBIENIE LUB ZNISZCZENIE TAK
  1. W przypadku zgubienia plastikowej Karty Użytkownik TAK zobowiązany jest do natychmiastowego powiadomienia o tym fakcie Organizatora, który zablokuje TAK.
  2. Użytkownik Systemu może samodzielnie zablokować TAK za pośrednictwem swojego Konta na stronie internetowej https://tak.augustow.pl/ lub poprzez Aplikację mobilną.
  3. Po zablokowaniu, TAK nie będzie mogła zostać ponownie wykorzystana.
  4. W przypadku zniszczenia lub zgubienia TAK, Użytkownik Karty może złożyć wniosek o wydanie duplikatu. Wzór wniosku o wydanie duplikatu stanowi Załącznik nr 3 do Regulaminu.
  5. Koszt wydania duplikatu TAK wynosi 20 zł.
  6. Osoba składająca wniosek o wydanie duplikatu TAK powinna przedstawić Organizatorowi dowód wpłaty za duplikat.
  7. Opłaty nie pobiera się w przypadku wymiany TAK z powodu zmiany danych osobowych przez jej Użytkownika.
§9. PARTNERZY TAK
  1. W celu realizacji Programu, Organizator będzie współpracował z Partnerami, którzy będą oferowali zniżki, ulgi, preferencje i uprawnienia dla Użytkowników TAK.
  2. Partner zgłasza chęć udziału w Programie za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest w BO TAK i na Stronie Programu TAK. Wzór formularza stanowi Załącznik nr 7.
  3. Podstawą udziału w Programie jest zawarcie porozumienia, którego wzór stanowi załącznik nr 8 do Regulaminu.
  4. TAK jest dokumentem potwierdzającym i uprawniającym jej posiadacza do korzystania ze zniżek, ulg, preferencji i uprawnień, zaoferowanych przez Partnerów, którzy wyrażą chęć współpracy i przystąpią do Programu TAK.
  5. Zabrania się Partnerowi umieszczania na Stronie Programu TAK i Aplikacji mobilnej  treści sprzecznych z przepisami prawa oraz organizowania wydarzeń i promocji w ramach Programu, pod rygorem rozwiązania umowy, które w szczególności:
      1. zawierają elementy i treści pornograficzne;
      2. nakłaniają do nienawiści czy przemocy w stosunku do jakiejkolwiek organizacji, osoby lub grupy osób;
      3. zawierają treści dyskryminujące, w szczególności ze względu na rasę przekonania religijne, płeć, preferencje seksualne czy narodowość;
      4. naruszają dobre imię Organizatora;
      5. promują produkty alkoholowe, w tym piwo lub promują marki producentów alkoholu za pośrednictwem produktów bezalkoholowych, np. piwa bezalkoholowego oraz narkotyki, środki odurzające lub środki o działaniu psychoaktywnym;
      6. naruszają przyjęte zasady współżycia społecznego oraz dobre obyczaje;
      7. propagują postawy naruszające prawa zwierząt,
      8. zachęcają do używania produktów tytoniowych;
      9. są sprzeczne z Kodeksem Etyki Reklam.
  6. W Aplikacji oraz na Stronie Programu TAK mogą być publikowane banery i linki do innych stron lub serwisów internetowych, w tym w szczególności banery i linki do stron lub serwisów internetowych Partnerów. Korzystając z banerów i linków, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, Użytkownik przechodzi na strony lub serwisy zarządzane przez inne od Operatora podmioty, w tym w szczególności przez Partnerów, które to podmioty ponoszą odpowiedzialność za treści zamieszczane na tych stronach lub serwisach, jak również za przetwarzanie danych osobowych osób wizytujących te strony lub serwisy.
  7. Zapoznanie z ogółem produktów i usług Partnerów oferowanych w ramach Programu, jest możliwe:
      1. za pośrednictwem Aplikacji mobilnej;
      2. za pośrednictwem Strony Programu TAK;
  8. Lista przysługujących zniżek, ulg, preferencji i uprawnień zostanie zamieszczona na Stronie Programu TAK oraz w Aplikacji mobilnej.
  9. Partnerzy publikują informację handlową zgodnie z art. 9 i 10 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 344 z późn. zm.).
§10 ZMIANA OFERTY TAK
  1. Organizator może zmieniać ofertę między innymi poprzez rozszerzenie jej o dodatkowe Pakiety, Partnerów i Obiekty, uprawnienia do uzyskania rabatów lub innego rodzaju ulgi bądź usługi.
  2. Organizator może także zmieniać ofertę poprzez usunięcie Pakietów, Partnerów
    i Obiektów ze Spisu Ofert. Oferty usunięte ze Spisu Ofert przestają obowiązywać.
  3. Zmiany oferty, o których mowa w punkcie § 9 pkt 1-2 niniejszego Regulaminu, obowiązują od chwili ogłoszenia. Organizator niezwłocznie ogłasza zmianę oferty na stronie https://tak.augustow.pl. wraz z odpowiednimi załącznikami.
§11. ZMIANA REGULAMINU
  1. Użytkownik ma możliwość zapoznania się z aktualną treścią Regulaminu, który udostępniany jest na Stronie Programu TAK i w BO TAK.
  2. Gmina Miasto Augustów informuje Użytkownika o każdej zmianie Regulaminu na stronie Programu TAK, w Aplikacji mobilnej i w BO TAK, nie później, niż 7 dni przed datą wejścia w życie zmian w treści Regulaminu.
  3. Jeśli przed datą wejścia w życie zmian w Regulaminie Użytkownik nie złożył pisemnego sprzeciwu uznaje się, że Użytkownik wyraził zgodę na ich wprowadzenie. Zgłoszenie sprzeciwu możliwe jest wyłącznie w formie określonej w Rozdziale 6 pkt. 3 i jest równoznaczne z rozwiązaniem Umowy o korzystanie z Karty z dniem poprzedzającym dzień wejścia w życie proponowanych zmian.
§12. INFORMACJA W SPRAWIE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE. L 119/1), dalej: „RODO” informujemy, że:
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych (dalej: Administrator) jest Gmina Miasto Augustów – Burmistrz Miasta Augustowa, ul. Młyńska 35, 16-300 Augustów. Z Administratorem można kontaktować się poprzez adres e-mail: urzad.miejski@urzad.augustow.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny wskazany w zdaniu pierwszym.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan kontaktować się w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych, poprzez adres e-mail:
iod@urzad.augustow.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny Administratora, wskazany w pkt 1.
  1. Pani/Pana dane osobowe, tj. imię, nazwisko, PESEL, data urodzenia, adres zamieszkania, numer telefonu komórkowego, adres e-mail, wizerunek, stosowne zaświadczenia wymienione w Regulaminie, będą przetwarzane w celu umożliwienia Pani/Panu skorzystania z programu TAK oraz związanej z tym możliwości korzystania ze zniżek ulg, preferencji i uprawnień w ramach TAK na podstawie złożonego dobrowolnie wniosku o wydanie TAK, co będzie równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:
    1. art. 6 ust. 1 lit. a RODO tj. osoba, której dane dotyczą, wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów;
    2. art. 6 ust. 1 lit. b RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
    3. art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze;
  1. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.
  2. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym
    w przypadkach ściśle określonych przepisami prawa, a także będą udostępnianie podmiotom zewnętrznym, które świadczą wsparcie techniczne i serwisowe dla oprogramowania wykorzystywanego w Urzędzie Miejskim w Augustowie na podstawie każdorazowo zawieranej umowy powierzenia danych osobowych. Tego typu umowa reguluje tryb, zasady, cel przetwarzania, jak i środki bezpieczeństwa przetwarzania tych danych oraz odpowiedzialność Administratora Danych jak
    i Podmiotu Przetwarzającego.
  3. Dane osobowe umieszczone na TAK będą udostępnianie Partnerom programu pn. Twoja Augustowska Karta w celu weryfikacji uprawnień do oferowanych przez nich zniżek i ulg.
  4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu odwołania zgody na przetwarzanie danych, a po odwołaniu będą gromadzone i przechowywane przez okres ściśle określony w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji zakresu działania archiwów zakładowych oraz rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015 r. w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej.
  5. W związku z przetwarzaniem danych osobowych na zasadach art. 15-21 RODO przysługuje Pani/Panu prawo żądania:
      1. dostępu do treści danych, na zasadach wskazanych w art. 15 RODO;
      2. sprostowania danych, na zasadach wskazanych w art. 16 RODO;
      1. usunięcia danych, na zasadach wskazanych w art. 17 RODO;
      1. ograniczenia przetwarzania danych, na zasadach wskazanych w art. 18 RODO.
      2. prawo do przenoszenia danych, na zasadach wskazanych w art. 20 RODO;
      3. prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, na zasadach wskazanych w art. 21 RODO.
  1. W związku z tym, że dobrowolnie przystępując do udziału w Projekcie TAK, wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do odwołania tej zgody w dowolnym momencie, co następuje poprzez złożenie wniosku
    o unieważnienie karty mieszkańca. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność
    z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  2. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi na przetwarzanie danych niezgodnie z przepisami prawa do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  3. Podanie przez Panią/Panią danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak ich wskazania uniemożliwi realizację złożonego przez Pana/Panią wniosku.
  4. Pani/Pana dane osobowe mogą być wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, o którym mowa w art. 22 RODO.